Zagospodarowanie Rynku

Nowy Rynek to podniesienie jakości centrum miasta. Założeniem projektowym jest uzyskanie współczesnej przestrzeni publicznej w centrum Chorzowa. Celem jest stworzenie przyjaznej i atrakcyjnej dla mieszkańców wielofunkcyjnej przestrzeni Rynku jako interesującej wizytówki miasta otwartej dla przyjezdnych. Projekt zakłada utworzenie trzech podstawowych ogólnodostępnych stref funkcjonalnych: płyty rynku, strefy zieleni urządzonej oraz przestrzeni pod estakadą. Wszystkie nowoprojektowane funkcje pod estakadą scala szeroki trakt w formie łamanej ramownicy tworzącej naprzemiennie powierzchnię posadzek, ścian i stropów. Element ten dominuje w założeniu, wyróżnia się kolorem zielonym - barwą powszechnie spotykaną w naturze i nadaje rytm wydzielonym sektorom a zaproponowane rozwiązania projektowe wpisują się w bryłę istniejącej estakady. Na elementach małej architektury zamieszczono ciekawostki związane ze strukturą miasta Chorzowa oraz jego historią, a także praktyczne informacje dla podróżnych.
  • lokalizacja: Chorzów, Rynek
  • zamawiający: Miasto Chorzów
  • projekt konkursowy: Wyróżnienie

Centrum Prywatności

Niezbędne

Pliki cookies niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszej strony internetowej. Są to m.in. pliki, które pozwalają zapamiętać Twoje preferencje, ustawienia, zgody, itp.

Dzięki tym plikom możemy m.in. wyświetlić Ci to okno z ustawieniami prywatności.

GDPR, WordPress

Marketingowe

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy skuteczniej oferować nasze usługi zainteresowanym klientom. Pliki te w żaden sposób nie identyfikują konkretnych osób. Mogą posłużyć do profilowania reklam i komunikatów marketingowych, które Ci wyświetlamy.

Np. jeśli zauważymy, że zainteresowała Cię nasza oferta, poniższe pliki cookies pozwolą nam wyświetlić Ci baner oferujący zniżkę na nasze usługi.

Marketingowe, Google AdWords Conversion, Google Dynamic Remarketing, DoubleClick, DoubleClick Ad Exchange, Google AdWords User Lists

Analityczne

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy udoskonalać naszą stronę internetową i podejmować świadome decyzje dot. rozwoju naszej oferty. Poniższe narzędzia zbierają wyłącznie zanonimizowane dane (czyli takie, których nie można wykorzystać do identyfikacji konkretnej osoby). Dane te mogą zawierać informacje o sposobie korzystania z naszej strony internetowej (np. czas spędzony w witrynie, odwiedzone zakładki, podjęte działania, wykonane kliknięcia, geolokalizacja dostawcy internetowego, informacje o urządzeniu, itp.).

Analityczne, Google Analytics, Google Audiences