Zabudowa pierzei Starego Rynku

Celem projektu, jest uzyskanie publicznej przestrzeni Starego Rynku oraz zabudowy zachodniej pierzei o współczesnym wyrazie, respektującej charakter miejsca i uwidaczniającej zapis historii zawarty w tkance starego miasta. Założeniem było przetransponowanie kompozycji historycznej, wyburzonej zabudowy zachodniej pierzei na współczesne środki wyrazu, z uwzględnieniem przeznaczenia i rangi projektowanego obiektu czyli jednocześnie stworzenie zabudowy komplementarnej dla istniejącego budynku Urzędu Miasta. Płyta rynku w swoim zamierzeniu stanowi ogólnodostępną, uniwersalną i wielofunkcyjną przestrzeń, pozwalającą na elastyczne jej aranżowanie i różnorodne użytkowanie. Projektowana zabudowa odnosi się do historycznej zabudowy wyburzonej pierzei , poprzez nawiązanie skalą, zaakcentowanie lokalizacji najważniejszej dominanty architektonicznej – kościoła oraz odzwierciedlenie zasadniczych podziałów historycznej fasady wraz z przybliżoną skalą i stopniem perforacji. Zabudowa stanowi przy tym współczesną w wyrazie kontynuację zabudowy obecnego budynku Urzędu Miasta, z którym utworzy zwarty kwartał.
  • lokalizacja: Stary Rynek, Bydgoszcz
  • zamawiający: Miasto Bydgoszcz
  • projekt konkursowy: Wyróżnienie
  • powierzchnia użytkowa: 10 278 m2

Centrum Prywatności

Niezbędne

Pliki cookies niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszej strony internetowej. Są to m.in. pliki, które pozwalają zapamiętać Twoje preferencje, ustawienia, zgody, itp.

Dzięki tym plikom możemy m.in. wyświetlić Ci to okno z ustawieniami prywatności.

GDPR, WordPress

Marketingowe

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy skuteczniej oferować nasze usługi zainteresowanym klientom. Pliki te w żaden sposób nie identyfikują konkretnych osób. Mogą posłużyć do profilowania reklam i komunikatów marketingowych, które Ci wyświetlamy.

Np. jeśli zauważymy, że zainteresowała Cię nasza oferta, poniższe pliki cookies pozwolą nam wyświetlić Ci baner oferujący zniżkę na nasze usługi.

Marketingowe, Google AdWords Conversion, Google Dynamic Remarketing, DoubleClick, DoubleClick Ad Exchange, Google AdWords User Lists

Analityczne

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy udoskonalać naszą stronę internetową i podejmować świadome decyzje dot. rozwoju naszej oferty. Poniższe narzędzia zbierają wyłącznie zanonimizowane dane (czyli takie, których nie można wykorzystać do identyfikacji konkretnej osoby). Dane te mogą zawierać informacje o sposobie korzystania z naszej strony internetowej (np. czas spędzony w witrynie, odwiedzone zakładki, podjęte działania, wykonane kliknięcia, geolokalizacja dostawcy internetowego, informacje o urządzeniu, itp.).

Analityczne, Google Analytics, Google Audiences