Slavia Tower

Projekt zakłada rozbudowę i nadbudowę istniejącego hotelu Slavia na apartamnetowiec z częścią hotelową oraz lokalami użytkowymi. Planowana wysokość budynku to 68 m i 21 kondygnacji. Na trzech kondygnacjach podziemnych planuje się umiejscowienie garażu wielostanowiskowego. Kondygnacja 0 to strefa wejścia z foyer i recepcją , pietra 1-2 przeznaczono na sklepy, biura, usługi i sale konferencyjne. Hotel będzie zajmował piętra od 3 do 7. Na wyższych kondygnacjach od 8 do 19 piętra przewidziano apartamenty na sprzedaż, a piętra 20 i 21 zarezerwowane zostały na salę bankietową, resturację oraz biura.
  • lokalizacja: Międzyzdroje Promenada Gwiazd
  • zamawiający: Inwestor prywatny
  • etap: projekt koncepcyjny
  • powierzchnia użytkowa: Powierzchnia użytkowa 7800 m2

Centrum Prywatności

Niezbędne

Pliki cookies niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszej strony internetowej. Są to m.in. pliki, które pozwalają zapamiętać Twoje preferencje, ustawienia, zgody, itp.

Dzięki tym plikom możemy m.in. wyświetlić Ci to okno z ustawieniami prywatności.

GDPR, WordPress

Marketingowe

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy skuteczniej oferować nasze usługi zainteresowanym klientom. Pliki te w żaden sposób nie identyfikują konkretnych osób. Mogą posłużyć do profilowania reklam i komunikatów marketingowych, które Ci wyświetlamy.

Np. jeśli zauważymy, że zainteresowała Cię nasza oferta, poniższe pliki cookies pozwolą nam wyświetlić Ci baner oferujący zniżkę na nasze usługi.

Marketingowe, Google AdWords Conversion, Google Dynamic Remarketing, DoubleClick, DoubleClick Ad Exchange, Google AdWords User Lists

Analityczne

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy udoskonalać naszą stronę internetową i podejmować świadome decyzje dot. rozwoju naszej oferty. Poniższe narzędzia zbierają wyłącznie zanonimizowane dane (czyli takie, których nie można wykorzystać do identyfikacji konkretnej osoby). Dane te mogą zawierać informacje o sposobie korzystania z naszej strony internetowej (np. czas spędzony w witrynie, odwiedzone zakładki, podjęte działania, wykonane kliknięcia, geolokalizacja dostawcy internetowego, informacje o urządzeniu, itp.).

Analityczne, Google Analytics, Google Audiences