Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych

Głównym założeniem projektowym jest aktywizacja społeczna mieszkańców Bilczy oraz sąsiadujących miejscowości. Projekt zakłada wzmocnienie tożsamości miejsca poprzez stworzenie wysokiej jakości tematycznej przestrzeni rekreacyjno-wypoczynkowej. Budowę tożsamości miejsca oparliśmy na wykorzystaniu symboliki kamienia – naturalnego surowca od lat wydobywanego w tym miejscu. Ten trwały, ponadczasowy symbol możemy dowolnie kształtować a poddany obróbce zyskuje na wartości. Zastana historia miejsca naznaczona kamieniem w prezentowanym projekcie znajduje swoją kontynuację w przestrzennej formie zagospodarowania terenu oraz w kształtowaniu małej architektury. Drugim elementem składowym budowy tożsamości projektowanego miejsca są drzewa, które tylko w tej częsci Polski występują we wszystkich podstawowych gatunkach. Ich różnorodność formy i kolorystyki gwarantuje naturalną zmienność aranżacji terenu w zależności od pory roku.
  • lokalizacja: Bilcza
  • zamawiający: Gmina Morawica
  • projekt konkursowy: III Nagroda
  • Autorzy: Jarosław Ostrowski, Dagmara Ostrowska, Mateusz Piwowarski, Piotr Turczyn

Centrum Prywatności

Niezbędne

Pliki cookies niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszej strony internetowej. Są to m.in. pliki, które pozwalają zapamiętać Twoje preferencje, ustawienia, zgody, itp.

Dzięki tym plikom możemy m.in. wyświetlić Ci to okno z ustawieniami prywatności.

GDPR, WordPress

Marketingowe

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy skuteczniej oferować nasze usługi zainteresowanym klientom. Pliki te w żaden sposób nie identyfikują konkretnych osób. Mogą posłużyć do profilowania reklam i komunikatów marketingowych, które Ci wyświetlamy.

Np. jeśli zauważymy, że zainteresowała Cię nasza oferta, poniższe pliki cookies pozwolą nam wyświetlić Ci baner oferujący zniżkę na nasze usługi.

Marketingowe, Google AdWords Conversion, Google Dynamic Remarketing, DoubleClick, DoubleClick Ad Exchange, Google AdWords User Lists

Analityczne

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy udoskonalać naszą stronę internetową i podejmować świadome decyzje dot. rozwoju naszej oferty. Poniższe narzędzia zbierają wyłącznie zanonimizowane dane (czyli takie, których nie można wykorzystać do identyfikacji konkretnej osoby). Dane te mogą zawierać informacje o sposobie korzystania z naszej strony internetowej (np. czas spędzony w witrynie, odwiedzone zakładki, podjęte działania, wykonane kliknięcia, geolokalizacja dostawcy internetowego, informacje o urządzeniu, itp.).

Analityczne, Google Analytics, Google Audiences