Zagospodarowanie Małego Rynku i Placu Św. Sebastiana

Założeniem projektowym jest uzyskanie przestrzeni publicznych o zdecydowanie współczesnym wyrazie, zapewniających nową funkcjonalność i jakość w centrum miasta, podkreślających jednocześnie zapis historii zawarty w tkance miasta i jej ukształtowaniu. Wszystkich elementy placów naniesiono na siatkę wyznaczoną dwoma kierunkami – wskazującym wieżę ratusza, podkreślającym zależność i relację przestrzenną z rynkiem a także dominującym lokalnie kierunkiem, podkreślającym i porządkującym płytę placów względem ich zabudowy. Uzyskany w ten sposób rysunek stanowi jednocześnie naprowadzenie w kierunku Rynku, jak i ulicy Staromiejskiej. Na wzór obrazu pikselowego, mozaikowego. zagospodarowano kolejne strefy funkcjonalne rynku z użyciem rozproszonych, pojedynczych, względnie niewielkich elementów małej architektury płynnie zagęszczających lub rozrzedzających się.
  • lokalizacja: Opole, Mały Rynek i Pl. Św. Sebastiana
  • zamawiający: Urząd Miasta w Opolu
  • konkurs architektoniczny: projekt koncepcyjny

Centrum Prywatności

Niezbędne

Pliki cookies niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszej strony internetowej. Są to m.in. pliki, które pozwalają zapamiętać Twoje preferencje, ustawienia, zgody, itp.

Dzięki tym plikom możemy m.in. wyświetlić Ci to okno z ustawieniami prywatności.

GDPR, WordPress

Marketingowe

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy skuteczniej oferować nasze usługi zainteresowanym klientom. Pliki te w żaden sposób nie identyfikują konkretnych osób. Mogą posłużyć do profilowania reklam i komunikatów marketingowych, które Ci wyświetlamy.

Np. jeśli zauważymy, że zainteresowała Cię nasza oferta, poniższe pliki cookies pozwolą nam wyświetlić Ci baner oferujący zniżkę na nasze usługi.

Marketingowe, Google AdWords Conversion, Google Dynamic Remarketing, DoubleClick, DoubleClick Ad Exchange, Google AdWords User Lists

Analityczne

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy udoskonalać naszą stronę internetową i podejmować świadome decyzje dot. rozwoju naszej oferty. Poniższe narzędzia zbierają wyłącznie zanonimizowane dane (czyli takie, których nie można wykorzystać do identyfikacji konkretnej osoby). Dane te mogą zawierać informacje o sposobie korzystania z naszej strony internetowej (np. czas spędzony w witrynie, odwiedzone zakładki, podjęte działania, wykonane kliknięcia, geolokalizacja dostawcy internetowego, informacje o urządzeniu, itp.).

Analityczne, Google Analytics, Google Audiences