Zagospodarowanie fragmentu ul. Piotrkowskiej

Biorąc pod uwagę istniejące uwarunkowania i predyspozycje poszczególnych obszarów, postanowiono uporządkować i różnicować przestrzeń według następującego schematu – podziału na bloki funkcjonalne: Rejon al. Zachodniej / Kościuszki: obszar o maksymalnej dostępności komunikacyjnej, koncentrujący funkcje takie jak parkingi, przystanki komunikacji publicznej, stanowiący komunikacyjne zaplecze dla terenów przyległych. Charakter wielkomiejski, ruchliwy. Charakterystyczne funkcje zabudowy: biura, hotele, handel,ul. Piotrkowska: główny deptak miasta. Przyjazna użytkownikowi przestrzeń publiczna, wyłączona z ruchu kołowego, o historycznym charakterze, koncentrująca funkcje centrotwórcze, kultury, rozrywki i handlu. Rejon ul. Sienkiewicza : uspokojona część miasta, o ograniczonym ruchu, kameralnym, historycznym charakterze, atrakcyjna jako lokalizacja dla ekskluzywnych mieszkań, czy biur.
  • lokalizacja: Łódź, ul. Piotrkowska
  • zamawiający: Miasto Łódź
  • konkurs architektoniczny: projekt koncepcyjny

Centrum Prywatności

Niezbędne

Pliki cookies niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszej strony internetowej. Są to m.in. pliki, które pozwalają zapamiętać Twoje preferencje, ustawienia, zgody, itp.

Dzięki tym plikom możemy m.in. wyświetlić Ci to okno z ustawieniami prywatności.

GDPR, WordPress

Marketingowe

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy skuteczniej oferować nasze usługi zainteresowanym klientom. Pliki te w żaden sposób nie identyfikują konkretnych osób. Mogą posłużyć do profilowania reklam i komunikatów marketingowych, które Ci wyświetlamy.

Np. jeśli zauważymy, że zainteresowała Cię nasza oferta, poniższe pliki cookies pozwolą nam wyświetlić Ci baner oferujący zniżkę na nasze usługi.

Marketingowe, Google AdWords Conversion, Google Dynamic Remarketing, DoubleClick, DoubleClick Ad Exchange, Google AdWords User Lists

Analityczne

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy udoskonalać naszą stronę internetową i podejmować świadome decyzje dot. rozwoju naszej oferty. Poniższe narzędzia zbierają wyłącznie zanonimizowane dane (czyli takie, których nie można wykorzystać do identyfikacji konkretnej osoby). Dane te mogą zawierać informacje o sposobie korzystania z naszej strony internetowej (np. czas spędzony w witrynie, odwiedzone zakładki, podjęte działania, wykonane kliknięcia, geolokalizacja dostawcy internetowego, informacje o urządzeniu, itp.).

Analityczne, Google Analytics, Google Audiences