Villa Daglezja

Czterokondygnacyjny budynek mieszkalny z garażem podziemnym na rzucie prostokąta. Dostęp do części mieszkalnej zapewnia wejście od strony północnej budynku, za pośrednictwem klatki schodowej, łączącej kondygnacje nadziemne z poziomem garażu podziemnego. Na piętrach 0-IV znajduje się po 5 mieszkań o metrażach 38 - 69 m2. Każde z mieszkań posiada wyjście na balkon, loggię lub do ogródka lokatorskiego. Część podziemną budynku w zasadniczej części stanowi garaż podziemny na 21 samochodów osobowych. W części podziemnej umieszczono także pomieszczenia techniczne i gospodarcze oraz indywidualne pomieszczenia na przechowywanie pojazdów jednośladowych. Villa Daglezja wzięła swoją nazwę od rosnącej na działce unikatowej daglezji, która w trakcie realizacji została przesadzona w bezpieczne miejsce od budynku stając się symbolem tej inwestycji.
  • lokalizacja: Warszawa ul. Żółkiewskiego 22
  • zamawiający: Grupa Inwestycyjna Hetman
  • projekt realizacyjny: obiekt oddany do użytkowania
  • powierzchnia użytkowa: 1144 m2
  • powierzchnia całkowita: 2363 m2
  • ilość mieszkań: 20

Twoje Centrum Prywatności

Niezbędne

Pliki cookies niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszej strony internetowej. Są to m.in. pliki, które pozwalają zapamiętać Twoje preferencje, ustawienia, zgody, itp.

Dzięki tym plikom możemy m.in. wyświetlić Ci to okno z ustawieniami prywatności.

GDPR, WordPress

Marketingowe

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy skuteczniej oferować nasze usługi zainteresowanym klientom. Pliki te w żaden sposób nie identyfikują konkretnych osób. Mogą posłużyć do profilowania reklam i komunikatów marketingowych, które Ci wyświetlamy.

Np. jeśli zauważymy, że zainteresowała Cię nasza oferta, poniższe pliki cookies pozwolą nam wyświetlić Ci baner oferujący zniżkę na nasze usługi.

Marketingowe, Google AdWords Conversion, Google Dynamic Remarketing, DoubleClick, DoubleClick Ad Exchange, Google AdWords User Lists

Analityczne

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy udoskonalać naszą stronę internetową i podejmować świadome decyzje dot. rozwoju naszej oferty. Poniższe narzędzia zbierają wyłącznie zanonimizowane dane (czyli takie, których nie można wykorzystać do identyfikacji konkretnej osoby). Dane te mogą zawierać informacje o sposobie korzystania z naszej strony internetowej (np. czas spędzony w witrynie, odwiedzone zakładki, podjęte działania, wykonane kliknięcia, geolokalizacja dostawcy internetowego, informacje o urządzeniu, itp.).

Analityczne, Google Analytics, Google Audiences