Rewitalizacja Rynku

Celem projektu jest uzyskanie przestrzeni Starego i Nowego Rynku oraz przyległych ulic, jako przestrzeni o współczesnym wyrazie, respektującej charakter miejsca, uwidaczniającej zapis historii zawarty w tkance miasta, z podkreśleniem zasadniczych osi kompozycyjnych i widokowych. Płyta rynku stanowi ogólnodostępną, uniwersalną i wielofunkcyjną przestrzeń, pozwalającą na elastyczne jej aranżowanie i różnorodne użytkowanie. Została ona uporządkowana w sposób, zapewniający odpowiednią ekspozycję kościoła św.Trójcy. Usunięto przesłaniającą zieleń wysoką znajdującą się na osi widokowej pomiędzy kościołem a wejściem na rynek z ul. Klasztornej. Kierunek ten został podkreślony w posadzce pasem nawierzchni o jaśniejszym kolorze, oraz przez zlokalizowanie na osi dominanty fontanny. Pozostałe obiekty małej architektury, kubaturowe a także zieleń wysoką, umiejscowiono w dwóch, narożnych obszarach. Przyjęto zachowanie istniejących drzew, nie kolidujących z projektowanym rozwiązaniem. W północno-zachodnim narożniku zlokalizowano targowisko, przewidując dla niego stałe stragany w zunifikowanej formie.
  • lokalizacja: Raków Rynek
  • projekt konkursowy: III Nagroda
  • powierzchnia użytkowa: 38 467 m2

Centrum Prywatności

Niezbędne

Pliki cookies niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszej strony internetowej. Są to m.in. pliki, które pozwalają zapamiętać Twoje preferencje, ustawienia, zgody, itp.

Dzięki tym plikom możemy m.in. wyświetlić Ci to okno z ustawieniami prywatności.

GDPR, WordPress

Marketingowe

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy skuteczniej oferować nasze usługi zainteresowanym klientom. Pliki te w żaden sposób nie identyfikują konkretnych osób. Mogą posłużyć do profilowania reklam i komunikatów marketingowych, które Ci wyświetlamy.

Np. jeśli zauważymy, że zainteresowała Cię nasza oferta, poniższe pliki cookies pozwolą nam wyświetlić Ci baner oferujący zniżkę na nasze usługi.

Marketingowe, Google AdWords Conversion, Google Dynamic Remarketing, DoubleClick, DoubleClick Ad Exchange, Google AdWords User Lists

Analityczne

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy udoskonalać naszą stronę internetową i podejmować świadome decyzje dot. rozwoju naszej oferty. Poniższe narzędzia zbierają wyłącznie zanonimizowane dane (czyli takie, których nie można wykorzystać do identyfikacji konkretnej osoby). Dane te mogą zawierać informacje o sposobie korzystania z naszej strony internetowej (np. czas spędzony w witrynie, odwiedzone zakładki, podjęte działania, wykonane kliknięcia, geolokalizacja dostawcy internetowego, informacje o urządzeniu, itp.).

Analityczne, Google Analytics, Google Audiences