Przebudowa i rozbudowa Urzędu Miasta

Zaprojektowana rozbudowa Urzędu Miasta stanowi kompletną pierzeję północno-wschodnią Skweru Miast Partnerskich. Proponowane rozwiązanie w pełni gwarantuje właściwe utworzenie skweru nadając właściwą nadrzędną rangę projektowanemu budynkowi, także w kolejnych etapach realizacji zabudowy. Budynkowi nadano skalę nawiązującą do zabudowy bezpośrednio do niego przylegającej. Fasadę frontową rozbito wizualnie na mniejsze odcinki, ze zwieńczeniem w formie szczytów. Dla odróżnienia od autentycznej, historycznej zabudowy, fasadzie nadano zdecydowanie nowoczesny, syntetyczny charakter kompozycji. Charakterystycznym elementem są osłony przeciwsłoneczne wykonane z cegły, formą i materiałem nawiązują to tradycji budownictwa ceglanego, oraz typowego dla gotyku wertykalizmu – są swoistą metaforą strzelistości i ażurowości maswerków, czy motywów rytmów i wiązek ceglanych służek.
  • lokalizacja: Kołobrzeg, pl. Ratuszowy
  • zamawiający: Urząd Miasta w Kołobrzegu
  • konkurs architektoniczny: projekt koncepcyjny
  • powierzchnia użytkowa: 2850 m2

Centrum Prywatności

Niezbędne

Pliki cookies niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszej strony internetowej. Są to m.in. pliki, które pozwalają zapamiętać Twoje preferencje, ustawienia, zgody, itp.

Dzięki tym plikom możemy m.in. wyświetlić Ci to okno z ustawieniami prywatności.

GDPR, WordPress

Marketingowe

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy skuteczniej oferować nasze usługi zainteresowanym klientom. Pliki te w żaden sposób nie identyfikują konkretnych osób. Mogą posłużyć do profilowania reklam i komunikatów marketingowych, które Ci wyświetlamy.

Np. jeśli zauważymy, że zainteresowała Cię nasza oferta, poniższe pliki cookies pozwolą nam wyświetlić Ci baner oferujący zniżkę na nasze usługi.

Marketingowe, Google AdWords Conversion, Google Dynamic Remarketing, DoubleClick, DoubleClick Ad Exchange, Google AdWords User Lists

Analityczne

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy udoskonalać naszą stronę internetową i podejmować świadome decyzje dot. rozwoju naszej oferty. Poniższe narzędzia zbierają wyłącznie zanonimizowane dane (czyli takie, których nie można wykorzystać do identyfikacji konkretnej osoby). Dane te mogą zawierać informacje o sposobie korzystania z naszej strony internetowej (np. czas spędzony w witrynie, odwiedzone zakładki, podjęte działania, wykonane kliknięcia, geolokalizacja dostawcy internetowego, informacje o urządzeniu, itp.).

Analityczne, Google Analytics, Google Audiences