Modernizacji fabryki Procter & Gamble

Projekt rozbudowy strefy wejściowej wraz z aranżacją wnętrz fabryki Procter & Gamble w warszawskim Targówku. Działania projektowe, których dotyczy to opracowanie, mają na celu podniesienie jakości estetycznej i użytkowej fabryki wynikające z potrzeby rozszerzenia programu funkcjonalnego. Uwzględniając techniczne możliwości oraz oczekiwania Inwestora przyjęto następujące motywy i składowe projektu: elementy żywej natury we wnętrzu - „żywe ściany”, roślinność”, kolorystyka i grafika budząca skojarzenia z naturalnym krajobrazem, użycie naturalnych materiałów wykończeniowych, organizacja miejsc rekreacyjnych na świeżym powietrzu.
  • lokalizacja: Warszawa ul. Zabraniecka 20
  • zamawiający: Procter & Gamble Polska
  • projekt realizacyjny: obiekt oddany do użytkowania
  • powierzchnia użytkowa: 1200 m2

Centrum Prywatności

Niezbędne

Pliki cookies niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszej strony internetowej. Są to m.in. pliki, które pozwalają zapamiętać Twoje preferencje, ustawienia, zgody, itp.

Dzięki tym plikom możemy m.in. wyświetlić Ci to okno z ustawieniami prywatności.

GDPR, WordPress

Marketingowe

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy skuteczniej oferować nasze usługi zainteresowanym klientom. Pliki te w żaden sposób nie identyfikują konkretnych osób. Mogą posłużyć do profilowania reklam i komunikatów marketingowych, które Ci wyświetlamy.

Np. jeśli zauważymy, że zainteresowała Cię nasza oferta, poniższe pliki cookies pozwolą nam wyświetlić Ci baner oferujący zniżkę na nasze usługi.

Marketingowe, Google AdWords Conversion, Google Dynamic Remarketing, DoubleClick, DoubleClick Ad Exchange, Google AdWords User Lists

Analityczne

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy udoskonalać naszą stronę internetową i podejmować świadome decyzje dot. rozwoju naszej oferty. Poniższe narzędzia zbierają wyłącznie zanonimizowane dane (czyli takie, których nie można wykorzystać do identyfikacji konkretnej osoby). Dane te mogą zawierać informacje o sposobie korzystania z naszej strony internetowej (np. czas spędzony w witrynie, odwiedzone zakładki, podjęte działania, wykonane kliknięcia, geolokalizacja dostawcy internetowego, informacje o urządzeniu, itp.).

Analityczne, Google Analytics, Google Audiences