Budynek produkcyjno-biurowy firmy Wagner Polska

Dwukondygnacyjny budynek produkcyjno-biurowy został podzielony na dwie strefy. W parterze zlokalizowano część technologiczno-produkcyjną wraz z magazynami i częścią szatniowo-sanitarną, salkami szkoleniowymi oraz showroomem eksponującym produkty firmy Wagner. Piętro budynku przeznaczono w całości na pomieszczenia biurowo-administracyjne, gabinety dla członków zarządu wraz z sekretariatem, pokoje biurowe, salkę konferencyjną oraz część socjalną. Tak przyjęty podział funkcjonalny technologiczno-biurowy w rozbiciu na poszczególne kondygnacje ma zagwarantować odpowiedni komfort pracy dla wszystkich pracowników.
  • lokalizacja: Świętochłowice ul. E. Imieli
  • zamawiający: Wagner Polska
  • etap: projekt koncepcyjny
  • powierzchnia użytkowa: 1537 m2

Centrum Prywatności

Niezbędne

Pliki cookies niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszej strony internetowej. Są to m.in. pliki, które pozwalają zapamiętać Twoje preferencje, ustawienia, zgody, itp.

Dzięki tym plikom możemy m.in. wyświetlić Ci to okno z ustawieniami prywatności.

GDPR, WordPress

Marketingowe

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy skuteczniej oferować nasze usługi zainteresowanym klientom. Pliki te w żaden sposób nie identyfikują konkretnych osób. Mogą posłużyć do profilowania reklam i komunikatów marketingowych, które Ci wyświetlamy.

Np. jeśli zauważymy, że zainteresowała Cię nasza oferta, poniższe pliki cookies pozwolą nam wyświetlić Ci baner oferujący zniżkę na nasze usługi.

Marketingowe, Google AdWords Conversion, Google Dynamic Remarketing, DoubleClick, DoubleClick Ad Exchange, Google AdWords User Lists

Analityczne

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy udoskonalać naszą stronę internetową i podejmować świadome decyzje dot. rozwoju naszej oferty. Poniższe narzędzia zbierają wyłącznie zanonimizowane dane (czyli takie, których nie można wykorzystać do identyfikacji konkretnej osoby). Dane te mogą zawierać informacje o sposobie korzystania z naszej strony internetowej (np. czas spędzony w witrynie, odwiedzone zakładki, podjęte działania, wykonane kliknięcia, geolokalizacja dostawcy internetowego, informacje o urządzeniu, itp.).

Analityczne, Google Analytics, Google Audiences