Budynek biurowo-usługowy DL Center Point II

Budynek typu mixed-use łączący w sobie funkcje biurowo-usługową oraz handlową. Został rozplanowany na rzucie o kształcie odwróconej litery "L" i składa się z dwóch brył, segmentu A (cztery kondygnacje nadziemne) oraz segmentu BC (pięć kondygnacji nadziemnych), połączonych jednokondygnacyjnym łącznikiem. Pod budynkiem przewidziano kondygnację podziemną w postaci parkingu podziemnego. Budynek został zaprojektowany z użyciem najnowszych rozwiązań budowlanych w standardzie dla współczesnych obiektów i przestrzeni biurowych zgodnie z wytycznymi BREEAM.
  • lokalizacja: Katowice ul. Wrocławska / Roździeńskiego
  • zamawiający: DL INVEST GROUP
  • projekt realizacyjny: trwa budowa
  • powierzchnia użytkowa: 21 923 m2
  • długość, szerokość, wysokość: 103,3 m / 66,23 m / 21,20 m
  • ilość kondygnacji: 5+1 podziemna
  • miejsca postojowe : garaż / teren / suma: 154 / 144 / 298

Centrum Prywatności

Niezbędne

Pliki cookies niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszej strony internetowej. Są to m.in. pliki, które pozwalają zapamiętać Twoje preferencje, ustawienia, zgody, itp.

Dzięki tym plikom możemy m.in. wyświetlić Ci to okno z ustawieniami prywatności.

GDPR, WordPress

Marketingowe

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy skuteczniej oferować nasze usługi zainteresowanym klientom. Pliki te w żaden sposób nie identyfikują konkretnych osób. Mogą posłużyć do profilowania reklam i komunikatów marketingowych, które Ci wyświetlamy.

Np. jeśli zauważymy, że zainteresowała Cię nasza oferta, poniższe pliki cookies pozwolą nam wyświetlić Ci baner oferujący zniżkę na nasze usługi.

Marketingowe, Google AdWords Conversion, Google Dynamic Remarketing, DoubleClick, DoubleClick Ad Exchange, Google AdWords User Lists

Analityczne

Dzięki plikom cookies od poniższych operatorów, możemy udoskonalać naszą stronę internetową i podejmować świadome decyzje dot. rozwoju naszej oferty. Poniższe narzędzia zbierają wyłącznie zanonimizowane dane (czyli takie, których nie można wykorzystać do identyfikacji konkretnej osoby). Dane te mogą zawierać informacje o sposobie korzystania z naszej strony internetowej (np. czas spędzony w witrynie, odwiedzone zakładki, podjęte działania, wykonane kliknięcia, geolokalizacja dostawcy internetowego, informacje o urządzeniu, itp.).

Analityczne, Google Analytics, Google Audiences